Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хворост А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Хворост А. 
Воскресная школа Куряжской воспитательной колонии им. А.С. Макаренко: задачи и проблемы, перспективы развития [Електронний ресурс] / А. Хворост // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Полянский А. С. 
Динамическая нагруженность силовой передачи тяговой гусеничной машины при трогании с места [Електронний ресурс] / А. С. Полянский, А. Г. Хворост // Системи обробки інформації. - 2008. - Вип. 7. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2008_7_24
Оценены резонансные режимы силовой передачи гусеничного трактора при агрегатировании с плугом, экспериментально доказана перегрузка трансмиссии трактора при трогании с места.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Полянский А. С. 
Анализ динамики трансмиссии мобильных машин при переключении передач фрикционными муфтами [Електронний ресурс] / А. С. Полянский, А. Г. Хворост // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 192. - С. 159-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_192_22
Определены причины появления дополнительных крутящих и тормозных моментов при переключении передач в трансмиссиях, мобильных машин с гидроподжимными фрикционными муфтами. При переходе с низших передач на высшие, предложенная динамическая модель позволила подтвердить результаты известных исследований, посвященных более эффективному разгону машин при одновременном включении двух передач. При переходе с высших передач на низшие на входном валу трансмиссии и на двигателе машины возникает тормозной момент, что приводит к дополнительному расходу энергии двигателя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.675 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського